De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG BPE742280M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frank T 14-05-2024

Super gebruiksvriendelijke oven!

Geschreven voor: AEG BPE742280M

Ik heb onlangs de AEG Inbouw Heteluchtoven BPE742280M getest en gekocht en ik ben zeer tevreden. Zowel de installatie als het gebruik van dit apparaat was super eenvoudig. De oven werd geleverd met duidelijke instructies en alle benodigde onderdelen, waardoor de installatie vlot verliep.

Wat me het meest opviel aan de oven is de intuïtieve bediening. De knoppen en het digitale display maken het gemakkelijk om de gewenste instellingen te selecteren. Bovendien zorgt de ruime ovenruimte ervoor dat ik meerdere gerechten tegelijkertijd kan bereiden, wat ideaal is voor gezinsmaaltijden.

De hete luchtfunctie is een groot pluspunt, aangezien het de oven gelijkmatig verwarmt en zorgt voor perfect gegaarde maaltijden. Ik heb al een verscheidenheid aan gerechten gemaakt, van gebraden vlees tot luchtige desserts, en alles kwam uitstekend uit de oven.

Kortom, ik raad de AEG Inbouw Heteluchtoven ten zeerste aan voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare, gebruiksvriendelijke oven

Pluspunten

• Installatie
  • Gebruik

Minpunten

• Soms wat trage scherm

Mariya 26-04-2024

Goed werkende inbouwoven

Geschreven voor: AEG BPE742280M

De inbouw oven van AEG heeft een mooi zilver design en ziet er modern uit. Persoonlijk vind ik het super modern uitzien dankzij de touchscreen functie dat goed en snel werkt. Hiermee bedien je volledig de oven. Het is daarnaast een oven dat niet echt zwaar is. Je zou dit gemakkelijk met 2 personen kunnen optillen. Tot zo ver heb ik er meerdere gerechten mee gemaakt en meerdere cake's gebakken. De oven warmt snel op en doet wat het moet doen.

Ik gebruik de oven nu al bijna een maand en heb nog geen negatieve punt ervaren. Als ik toch iets moest noemen, dan is dat dat er wellicht meerdere platen meegeleverd mochten worden.
Ik ben namelijk iemand die graag meerdere dingen tegelijk in de oven doet. Dit is wat mij betreft een geslaagde aankoop!

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Mooi Design
  • Doet wat het moet doen

Nupsie 16-04-2024
  • Product vandaag in bezit
Geschreven voor: AEG BPE742280M

We hadden het geluk om deze oven te mogen testen nadat onze Siemens het had begeven. Het design, functies en met name de pyrolysereiniging spraken ons aan. Het eerste gebruik volgens instructie, daarna begonnen! Bij het opwarmen geeft hij de temperatuur aan maar ook hoe het voorverwarmen nog duurt. Eenmaal op temperatuur, begin je met je programma, het vlees was exact binnen gestelde tijd en temperatuur perfect gaar. Geen omkijken naar! Wat ook fijn is dat de klok functie zichtbaar blijft. Wij zijn erg enthousiast!